Přednáška o létě

24.05.2012 21:45

Milé kamarádky, ráda bych se s vámi podělila o zkušenosti, které jsem získala tento rok díky seznámení se s majitelkou firmy NUTRA - BONA  Ing. Ludmilou Treutnerovou.
Absolvovala jsem její  přednášku o zdravé výživě a potravinových doplňcích, která mě tak zaujala, že jsem sama přípravky NUTRA - BONA  začala užívat.
Protože jsem velice spokojená, chtěla bych i vám umožnit seznámit se s produkty této společnosti, které jsou garantovány našimi špičkovými lékaři jako je např. Doc. MUDr. Lubomír Kužela, DrSc, Prof. MUDr. Petr Hrabánek, DrSc, apod.

Dovoluji si vás tímto pozvat na Přednášku o létě, která se koná  7. června od 18 hodin, v prostoru společnosti NUTRA - BONA, Hořejší nábřeží 23, Praha 5.

Prosím o potvrzení účasti, neboť počet míst je omezen.

Budu se na vás těšit a doufat, že pokud přijdete, odnesete si informace, jak si udržet skvělou fyzickou i duševní harmonii. Krásný den přeje Jana Niklová